Endişeli anne dudak dolgunlaştırıcı hakkında bir uyarı paylaşır “zehirli öpücük”

Endişeli anne dudak dolgunlaştırıcı hakkında bir uyarı paylaşır “zehirli öpücük”

Dorothy Atkins

Dorothy Atkins | Baş Editörü | E-mail

Genç anne Marnie Jay Marx oğlunu banyodan çıkardığında, hemen dört yaşındaki yüzünün sağ tarafını ele geçiren büyük, kırmızı bir döküntü fark etti. Marx, “Bir örümcek ya da bir şey tarafından ısırıldığını sanıyordum, ama hayır, sadece benim zehirli öpücüklerim” dedi. Suçluların böcek ısırığı olmadığını fark etmesi uzun sürmedi, ama aslında onu banyoya hazırlarken öptüğü öpücüklerden kaynaklandı. Marx, oğlunu öptükten hemen önce, ilk kez bir dudak dolgunlaştırmayı denediğini ve malzemelerin cilt üzerinde ne kadar tahriş edeceğini fark etmediğini söylüyor.

Resimler / Marnie Jay Marx

Döküntüleri antihistaminiklerle tedavi ettikten sonra, William'ın cildi yaklaşık 30 dakika içinde normale döndü, ancak ilgili anne masum hatasını masum bir şekilde uyarmak istedi. Birkaç gün sonra Marx, korkutucu olayını başkalarıyla paylaşmak için Facebook'a gitti. “Sadece bir uyarı” diye yazdı, The MakeUp Social Facebook sayfasındaki bir yazıyla “Bu Çok Yüzlü Dudak Enjeksiyonu'ndan dudaklarımın üzerine bir miktar koyuyorum ve sonra yaklaşık 10 dakika sonra dört yaşındayken yanağımda öptüm.”

Marx’ın uyarısı, kafanın beğenisini kazanan diğer makyaj seven anneler ile yankılandı. Marx’ın, içinde bir erime ajanı bulunan herhangi bir ürünü uyguladıktan sonra öptüğünüz kişilere karşı dikkatli olduğuna dair uyarısını yineleyen birkaç cilt uzmanına ulaştık. New York dermatolojisti Sejal Shah, “Dudak dolgunlaştırıcılarda bulunan bazı içerikler, dudakları, irritan tip reaksiyona neden olarak doldurarak, kızarma ve şişmeye yol açan bölgeye kan akışını hızlandıran tarçın, zencefil, nane ve kırmızı biber” diyor. . “Bazı insanlar sıklıkla, bu ürünleri uyguladıklarında dudaklarının titremesi veya kaşıntı olduğunu fark ederler. Bu yüzden cilde uygulanmasının bu tür reaksiyonlara neden olması şaşırtıcı değil. ”

Şunları da Sevebilirsiniz: Dudaklarını Dolgunlaştırmanın Yepyeni Bir Yolu Var

New York dermatoloğu Lauren Levy, MD: “Topikal bir ilaç, doğru bireyde irritan bir dermatite veya alerjik dermatite yol açabilir. Rujdaki bir kimyasal maddenin, koruyucu veya boya maddesinin birinin çocuğun cildini tahriş etmesi olasıdır. “Uygun tedavi, ürünü, soğuk kompresleri, antihistaminleri ve düşük güçlü topikal steroidleri içerir.”

Neyse ki genç William iyi ve Marx, hep birlikte dudak dolgunladığını söyledi. “Daha ilk kez bir kabadayı kullandım, sadece Mekke tezgahında rasgele bir kepçeyi kullandım. Bu sabah işe hazırlanırken onu gördüm ve kutuya attım ve gözümde ya da dudaklarında öpmediğim için nasıl mutlu olduğumu düşündüm. ”Diye ekledi. “Sadece bunun olabileceğinin farkında olmayan benim gibi başka anneleri uyarmam gerektiğini hissettim.”

Arkadaşlarınla ​​Paylaş

İlgili Makaleler

add